tisdag 4 december 2012

Så är det

Jag har varit på en inflyttningsfest var jag dansade i ett litet sovrum med 20 andra personer, fastnade på polaroidbild, drack vin och pratade om hur fantastiska vi är.

Jag har suttit i skolan och pluggat.

Tagit emot min systers sprillans nya häst. Jag gav henne morötter och äpplen, hon gav mig blåmärken och värkande rygg.

Har bidragit till psykologiforskningen och som tack fått biobiljett.

Jag har suttit hemma och pluggat.

Tycker fortfarande att intervallträning är himla himla skoj.

Åkte över en helg till Åbo tillsammans med Josefin för att få julkänsla, köpa en ny klänning, hänga med de finaste i stan, gå på mad men fest och ha det himla gött.

Höll på att förfrysa tårna av mig under cykelturen från tågstationen hem. Alltså. Smärtan. Aj. I tårna. När värmen kom tillbaka. Aj.

Bokat biljetter till the Hobbit!!!

Skriver tenta denna vecka. Två stycken till och med.

Och ser fram emot julen. Jul är kul.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar